Diana Wynne Jones ♥ Sarılmalık Kitaplar

Hayao Miyazaki hayranlığımdan daha önce defalarca bahsetim ama Yürüyen Şatoya olan hislerim hepsinin kat be kat üzerindedir sanırım defalarca izledim, izlerim.. Buna rağmen bunca zamandır Yürüyen Şato’nun Diana Wynne Jones’un kitaplarından uyarlama olduğunu farkedememiş olmama ben de baya bir şaşırdım doğrusu.. İthaki yayınlarının Yürüyen Şato, Uçan Şato ve Sihirli Ev olarak bastığı üç kitaba İlknokta’da oldukça ucuz olarak rastlayınca bir de o sıra kargo bedava olunca hemen siparişimi verdim tabi ki! buradaki seti kaçırmamanızı tavsiye ederim.. Kitaplarım elime ulaşalı uzun zaman oldu ancak finaller yüzünden kendimi uzak tutmaya çalışıyorum -ah o finaller!- Buna rağmen yürüyen şatoyu bir kaç saat içerisinde yuttum ve sonrasında kendisine bir süre sarılmak zorunda kaldım.. Böyle sevdiğim kitaplar bitince çok üzülüyorum..

Aynı yazarın bir de Hayaletin Zamanı adlı bir kitabı daha var onu da ele geçirmem gerek..

Şimdide gözüm yine İthaki’den çıkan bu Tolkien seti‘nde.. Daha önce altıkırkbeş tarafından basılan tolkien kitapları artık İthaki yayınlarından çıkmaya başladı.. Setin içindekilerin bir kaçının bende olmasına rağmen bunun tamamını almam gerek.. Neredeyse rüyalarıma girecek..  Ayrıca altıkırkbeş’ten çıkan Hobbit’e bayılıyor olmama rağmen Silmarillion hakkında aynı şeyi söyleyemeyeceğim..  Bir de lafı gelmişken Hobbit’in filmi ne zaman vizyona girecek artık beklemekten bir hâl oldum :(

Bu türü seviyorsanız hiç düşünmeyin alın bu kitapları; okurken ara ara koklamayı, sonra da sıkıca sarılmayı unutmayın ama..

 Çok güzel harika ötesi bir masal setinden bahsetmek istiyorum bir de.. ama bir süre uyumam lazım şimdilik artık bir başka sefere..

2 thoughts on “Diana Wynne Jones ♥ Sarılmalık Kitaplar

    • gözün kalmasın canım al sende oku doya doya herkesin kitaplığında olmalı.. Yaşıyormuyum bende bilmiyorum şu sıra finaller bitirdi beni.. ama bir geçsin hasret giderelim artık..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

