Karanlık Gölgeler Ψ Her Ailede Bir Şeytan Vardır

Yazamıyorum artık galiba.. Eskisi gibi katlanamıyorum bi şeylere.. Umursamıyorum çoğu şeyi, üzerine gitmek yerine.. Yaşlanıyorum belki de ne bileyim? Her neyse..

Tim Burton gelmişse gitmemek olmazdı.. Gittik gördük.. Büyük beklenti içine girmediğimden belki.. Ben iyi vakit geçirdim.. Uzun tırnaklı Johnny’i sevdim.. O da beni sevdi.. İki saat çabucak geçti..

Helena Bohem Carter’a bittim ben saçlar süper olmuş..

Ama filmde bir kötü kadın vardı ki hatun bildiğimiz taş bkz. sol resim Eva Green..  Görsellik beni tatmin etti açıkçası genel olarak..

Bir vampir hikayesi daha eğlenceli olabilir miydi bilmiyorum.. Seviyorum absürd şeyleri.. Bir filmi izlerken “bu ne kadar da saçma” demiyorsam o film iyidir benim için.. Saçmalamadan saçma olması gerek.. Yani öyle de olsa kendi içinde tutarlı olmayı becerebileceksin.. Tim Burton beceriyor işte.. Gerisi önemli değil benim için..

3 thoughts on “Karanlık Gölgeler Ψ Her Ailede Bir Şeytan Vardır

  1. Ben de izledim bu filmi, Johnny Depp garip bir rolde oynasın yetiyor zaten izlemek için, bir de Tim Burton gariplikleri eklenince.. Eğlendik :)

  2. gerçekten süper filmdi ben çok beğendim değil 2 saat bi 4 saat daha olsa sıkılmadan izlerdim sadece başrol değil tüm karakterler süperdi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: