Moulin Rouge ♠ Bir Baz Luhrmann Şaheseri

Bu yazıya başlarken kendime nasıl kızdığımı bilemezsiniz.. Yine tembellik ettim ve ne zamandır bu filmden bahsetmeyi erteleyip duruyorum.. -ve bunları yazışımın üzerinde iki ay kadar geçti bir de, ne desem bilemedim kendime çok fazla salmışım galiba..- şimdi düşündüm de bu filme ilgili bende kalan hiçbir olumsuz düşünce yok.. baştan sona bayılarak izledim.. tabi o kadar zaman sonra insan pek fazla bir şey hatırlayamıyor diyormuşum.. yok yok gayet güzel hatırlıyorum filmi yalnız hava çok sıcak ve ben saçmalama modumdayım..

Neyse işte çok severek izledim ben hatta belki bir daha izlesem sıkılmam.. Benim için izlediğim filmin konusunun yanında gözüme hitap etmesi çok ama çok önemli.. Moulan Rouge’da ise ikisi birden var.. Ewan var Nicole var, aşk var, dram var.. Muhteşem bir oyunculuk var ayrıca.. Müzikal bir filmde o acıyı bu kadar hissettirebilmek çok zor bir şey olmalı bence.. Ama özellikle Nicole Kidman öyle bir oynamış ki, insana “Nicole boşuna Nicole olmamış demek ki! ..” dedirtiyor..

Biriken çok fazla film var aslında ama bir türlü Kore dramalarına dönüş yapabilmiş değilim.. Dream High’a başladım geçen gün ilk bölümünü izledim devam etmeyi düşünüyorum fırsat bulabilirsem.. Son zamanlarda ki dizilerle ilgili de fikrim yok.. Oysa bizim en sevdiklerimiz bile dönüş yaptı.. Biraz fırsatım olsa keşke.. 2011-2012 dizilerinden neler kesinlikle izlenmeli? İzleyenler bir el atsa ;)

2 thoughts on “Moulin Rouge ♠ Bir Baz Luhrmann Şaheseri

  1. Paylaşımlarına bayılıyorum gerçekten.Sürekli takip ediyorum ama yoğunluktan yazamadım.Teşekkür etmeyi bir borç bilirim :) Önerdiğin filmleri izliyorum ve gerçekten güzeller.Kitap ve film en büyük eğlencem ve önerilerin çok işe yarıyo.Tekrar teşekkür ederim bizimle paylaştığın için bu filmi de hemen bulup indiriyor ve izliyorum :)

  2. Yazınızı okuduğumda kendi kendime şunu söyledim “ironiye gel!”. Geçen sene yıkılan bir kıraathaneye takılırdım boş zamanlarımda. Bir köprülü kavşağın köprü ayağının dibinde köhne bir yerdi ismi “Mulenruj”. İşin ironik meselesi şu karakterler tamamen türklere uyarlanmış şekliyle yaşıyordu o kıraathanede. Adı geçen köprüyü vermiş olduğum linkte görebilirsiniz.

    http://o-o.preferred.fra07t14.v5.cache4.c.bigcache.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/10204614.jpg?ms=tsu&mt=1342311602&cms_redirect=yes&redirect_counter=2

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

