İnanılmaz Örümcek Adam

Bir çok kişi önceki seriyi daha çok beğense de ben yeni örümcek adamı benimsediğimi söyleyebilirim.. Belki üzerinden uzun zaman geçtiğinden yabancılık çekmedim bilmiyorum.. Eskiden bir Tobey hayranı olmama rağmen onu hiç aramadığımı itiraf edeyim.. Andrew Garfield’ı çok daha çekici buldum.. Çizgi romanını okumadığım için önceki serideki farklılıkları farkedememiş biri olarak bu kez aslına daha sadık bir örümcek adam varmış karşımızda..  Mesela o örümcek ağları kendiliğinden salgılanmıyormuş da Peter’ın kendi icadıymış meğer.. Sonra Peter’ın ilk aşkı Gwen isimli bir sarışınmış da bizi yiyolarmış haberimiz yokmuş.. Kızıl bir Mary Jane beklerken biraz şaşırdım doğrusu.. Gwen olarak seçilen Emma Stone ise beni pek mutlu eden bir tercih olmadı neden bilmem mimiklerine bir türlü ısınamadım hâla.. Gerçi çift birbirine baya ısınmış da neyse dedikoduya girmeyelim ;)

Aksiyon güzeldi, romantizm güzeldi.. Defalarca izleyebileceğim bayıldığım sahneler de vardı..Ben genel olarak memnun kaldığımı söyleyebilirim şimdi Mary Jane benim için merak konusu.. Bir de Andrew biraz cılız kalmış o kadar.. Devamı çabuk gelsin..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

