My Mad Fat Diary – 2.sezonu beklerken….

larçge

Aceleye getirmek istemiyorum bu yazıyı.. Ama şimdi bile geç kaldım sanki bir şeyler söylemek için.. Ne anlatacağıma dair hiçbir şey yok kafamda.. Sanırım bu eski bir bloggerın uzun bir ara vermesinden kaynaklanan yan etkiler.. Öyle olmasaydı inanıyorum ki bu diziye ne kadar bayıldığımı, nasıl ölüp bittiğimi, sadece altı bölümden oluşan ilk sezonu nasıl peynir ekmek gibi sömürdüğümü çok daha güzel kelimelerle anlatabilirdim..
mmfd1

Uzun zamandır eskisi gibi dizidir, filmdir izlemeye fırsatım olmuyordu.. Olsa bile ayda yılda bir dizi anca bitirebiliyordum.. Kore dizilerine de artık oldukça temkinli yaklaşır oldum.. En az üç güvenilir kaynaktan olumlu eleştirici duymadıkça -tamam biraz abartıyor olabilirim- hiçbir kore dizisine elimi sürmüyorum neredeyse.. Bir süre sonra eski heyecanı kalmıyor zaten bende o çılgınlık dönemimi uzun bir süre önce geride bıraktım, tabi en iyilerinin yeri gönlümde her zaman ayrı.. Ama daha seçici oldum artık eskisi gibi bulduğuma yapışmıyorum diyebilirim :).. Yani en azından K-dramalara; şöyle ki son bir aydır nerede bir İngiliz dizisi görsem izleyesim geliyor.. My mad fat diary i bir çok dizi takip etti.. Neyse ki İngiliz dizilerinin bölüm sayıları o kadar az ki daha bağımlı olmaya fırsatım olmadan bitiveriyorlar.. Tabi bende sonra ağzım açık kalmış halde “yeni sezon yok muuu??” diye dolanıyorum ortalıkta.. İşte My Mad Fat Diary de bu dünyaya dalmamın başlıca sebebi, yeri diğer dizilerin yanında benim için farklı.. Özgünlüğü, eğlenceli olması, gençlik dizisi olması, hayal kurmaya sevkediyor olması falan bir şekilde tam da aradığım dizi hissini yaşamama sebep oldu..

large

Finn.. Finn.. Finn..

Bir de o var tabi.. Hayallerimizin erkeği.. Evet pek inandırıcı değil hepimiz biliyoruz ama masal dünyasında hissettirmesine bayılıyorum.. Dizi izliyor olmamızın en büyük sebeplerinden biri de masallara inanmak istememiz değil mi zaten?.. O yüzden gerçek olup olmaması umurumda değil.. Bayılıyorum kendisine.. Yeni sezon 2014’te bizlerle olacak o zamana kadar Finn fotoğraflarına bakıp iç geçireceğim..

Sağlıcakla kalın.. İyi Bayramlar..

6 thoughts on “My Mad Fat Diary – 2.sezonu beklerken….

  1. selam , ben de bu diziyi severek takip ediyorum. çok uzun oldu değil mi 2 sezon arası. sanırım bas rol oyuncusunun zayıflaması için verilmiş bu ara , bakalım göreceğiz.. sevgiler .. Elif

    • Ben daha yeni izlediğim için uzun sezon arası beni pek vurmadı ama öyle olmuş.. Çok merak ediyorum Rae’in yeni halini.. Görelim artık.. :)

  2. yaaa bende çok merak ettim benim kuzenim dün gösterdi dün bitirdim büttün bölümleri şimdiden bekliyorum siz nezamandır bekliyosunuz sizi düşünemiyoru :)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: