Muster’s Sun _ Beşinci günün şafağında doğuya bakın..

postr

Başka bir şey istesem olacakmış diye düşündüm bu dizinin haberini ilk duyduğumda.. So ji Sub’u izleyecektik hem de bir romantik-komedi de.. İnanılmaz.. Resmen yüzyılın haberi gibiydi benim için.. Rüyalarımın gerçek olduğu andı.. vs. vs. vs.. Beklentilerimi yine de çok yüksek tutmadım.. Gerçi yanında Gong Hyo Jin vardı.. Her ne kadar bu kıza bayılmasam da tam beş tane dizisini izlemişim ve hepsini de beğendim.. Zaten son olarak Greatest Love ile rüştünü ispatlamış bir oyuncu daha nesini beğenmiyorsun derseniz.. Yeterince gözüme hitap etmiyo diyebilirim herhalde.. O kadar..gf1

Dizi sadece bir Romantik- Komedi değil aynı zamanda fantastik, bir de korku kısmı var tabi ama o kısım daha çok komedi ye kayıyor.. İlk 7-8 bölüm kadar daha çok fantastik kısmı ön planda.. Hayalet hikayelerine ağırlık verilmişken zamanla çiftimiz de birbirine karşı yavaş yavaş bağlanıyor.. Asıl ilgi çekici kısım bundan sonra başlıyor benim için..

4

So ji Sub -tabi ki- çok çok zengin bir iş adamı.. Soğuk, maddiyatçı, işten başka bir eğlencesi olmayan ve doğaüstü şeylere inanmayan bir adam.. Gong Hyo Jin ise geçirdiği bir kazadan sonra hayaletleri görmeye başlamış ve bu yüzden hayatını yola koymayı beceremeyen, sürünerek yaşayan bir kadın.. Çiftimiz tanışır ve kader ağlarını örer..
gif2

Baştan sona sıkmayan hatta gittikçe güzelleşerek daha da kendine bağlayan, izleyicileri tatmin etme açısından da fena sayılmayacak bir finalle son bulan eşsiz -burada ki eşsizlikten kasıt içinde so ji sub’un bulunuyor olmasıdır- bir So Ji Sub dizisi.. Ha bir de unutmadan So Ji Sub’un dizideki karakterini Greatist Love’ın Dok Go Jin’ine benzeten bir tek ben olamam değil mi? Çok daha özgün olabilirdi belki ama komediye alışık olmayan So Ji Sub’umuza bunu için hiç gönül koymadık tabi ki.. Sonuç olarak ufak tefek kusurlara rağmen kaçmaz.. Kaçmamalı..

SJS21

Çok çok uzun zamandır bi blogger olmaktan çıktım sanırım.. Hala okuyanım var mı onu bile bilmiyorum.. Ama yazılarımı dönüp okuduğumda geçen zaman içinde üslubumun bile değiştiğini farkediyorum.. O yüzden çok seviyorum burayı yine de.. Tabi bir de hayatıma kattığı çok değerli kişiler var.. En büyük kazancım da bu.. Kısa yazılar, bi hoşbeş için kısa zamanda geri gelmeyi çok istiyorum.. Umarım yakın zamanda..

O zamana kadar sağlıcakla….

6 thoughts on “Muster’s Sun _ Beşinci günün şafağında doğuya bakın..

  1. Ben bakıyorum bir şeyler yazmışmısın diye arada. Uzun zaman oldu tabii büyüdük, değiştik hepimiz :) Master Sun yılın elle tutulur tek dizisi oldu. Gong Hyo Jini severim ben gayet güzel olmuş bu role. So Ji de fena değildi. Kendi çapında romantikti o alıştığımız buram buram romantizm yoktu ama hiç yoktan iyidir.

    • Büyüdük galiba gerçekten :) eski fangirllüğümğzü bile kaybetmeye başladığımıza göre yaşlanıyo bile olabiliriz :/ neyse olsun ne yapalım yeter ki So ji sub olsun çamurdan olsun bize valla..

  2. nilü senin dizi yazılarını okumayı özlemişim ya :) master sunı bende izlemeyi düşünüyorum ama durup durup erteliyodum izleyeyim en iyisi. bu arada bloğa daha sık uğramalısın ya ihmal etme buraları, eline sağlık :)

    • izle canım izle tabi So Ji SUB bu saksı değil :P bu ara ağır ama istikrarlı bi şekilde dizi izleyebiliyorum ben de yazmayı özlemişim zaten :)

  3. iyi ki yazmışsın ben okuyorum yazılarını hemde keyifle :) So Ji Sub olmuş yani hiç olmazsa artık ağlak roller vermemeleri iyi olmuş hatta bu rol ona çok yakışmış ben dizi 2013’ün en iyi romcomu olarak görüyorum sen ne düşünüyorsun bu konuda? :)

    • Bu sene ki dizilerin bir çoğunu izlemedim aslında o yüzden karşılaştırma yapmam pek sağlıklı olmaz ama ortalamanın üzerinde olduğu kesin..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: