The Carrie Diaries <3 kalp kalp kalp

gif

“Before there was sex, before there was the city. There was just me. Carrie, Carrie Bradshaw.”

diye başlıyor her bölüm.. Her bölümünü hevesle izliyorum.. Biriktirip izlemeye bayılsam da sabredemiyorum.. Evet benden bir dizi güzellemesi okuyacaksınız yine.. The Carrie Diaries son zamanların en iç açan, mutluluk veren dizisi olarak kayıtlara geçsin lütfen!

diaries

Eski bir Sex and The City izleyici falan değilim, yaşım tutmuyor.. Ama tabi ki biliyoruz az çok kim kimdir vs. Belki de bu yüzden dizide yadırgadığım hiç bir şey yok.. Bir Sarah Jessica olacak mı olmayacak mı umurumda değil – ki laf aramızda kendisinden pek haz etmem- .. Anna Sophia ise bu rol için bence biçilmiş kaftan.. Sarah’ın aksine çıtıpıtı, tatlı mı tatlı, güzel mi güzel..

kdyyshaw

Bir baksanıza hatuna kusur bulabilmek mümkün mü? Bu blogda sık olan bir şey değil bu aslında.. Nilü bir kadın oyuncyu beğeniyor, sorun bende değil arkadaşlar sorun kore dizilerine Lee Min Ho’nun yanına Park Shin Hye’yi koyanlarda.. Sorun So Ji Sub’la Gong Hyo Jin’i neysee tamam sinirlenmiyorum..

carie

Hele o kıyafetler, o elbiseler, o desenler, o iç açıcı huzur verici renkler yok mu! İzlerken tam anlamıyla bir göz ziyafeti ile karşı karşıyayız.. Gossip Girl’den sonra bu diziye el atan kadro yine harika bir iş çıkarıyor ortaya o kesin.. Ve kesinlikle Gossip Girl’ü aratmıyor.. Blogumda hiç bahsetmemiş olsam da- ya da etmiş miydim? bi kere etmişim.. Neyse işte..- sıkı bir Gossip Girl takipçisiydim ne kadar abartılı entrikalardan ara sıra bunalsam da bırakamadığım bir diziydi, biterken bir boşluğa düşmüştüm ister istemez.. Ama Carrie gelince yerine hiç aramadım hatta derin bir nefes aldım diyebilirim… 80’lerin masumiyeti bana bi yaradı açıkçası..

Read Before Use

Ve ve ve tabi ki diziyi alıp götüren kişiden bahsetmezsem olamaz olabilemez.. Yani Allah’ım neler yaratıyorsun demekten başka ne söylenebilir üzerine.. Ulan alem duruşuna yollar gidişine hayran be! Sebastian diyorum sen varsan gerisi teferruat.. 5 sezon 10 sezon farketmez.. Yakışıklı, karizmatik, zengin, romantik ve aşık..  Tamam bi Carrie Bradshaw değiliz belki ama Rabbim duy sesimizi..

large (1)

Arkadaşık, okul, aşk, eğlence tam anlamıyla bir gençlik dizisi işte.. Sevmemem için tek bir sebep bile yok sanırım.. Her bir karaktere ayrı ayrı bayılıyorum diyebilirim..walt bennet

Hele bir Walt olsun Bennet olsun bir de Larissa olsun.. Şu an 2. sezonda fazla bir şey olmadı yani en fazla 17 bölüm falandır bi bölüm 40 dk zaten su gibi akıp geçiyor zaman.. Yatağa girip sıcak bir içeçek eşliğinde izlemek büyük bir keyif.. Daha ne diyeyim lafı yavaştan bitireyim.. İzleyin izlettirmeyin.. Sonra Sebastian’ıma aşık olacaklar falan hiç gelemem dostlar..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

