Kitap Tavsiyesi _ Sana Gül Bahçesi Vaadetmedim

sanagulbahcesivadetmedim-500x500

Nasıl olmuşta bu kitaptan bahsetmemişim bugüne kadar anlamadım açıkçası.. Aslında sırada yazılmayı bekleyen bir kaç Kore dizisi var ama haftaiçi iş, haftasonu da dil kursu sebebiyle haftanın yedi günü doluyum.. Öyle olunca istediğim şeylerin sadece bir kısmına zaman ayırabiliyorum ne yazık ki.. Blogum da ihmal ettiklerimin en başlarında geliyor..

Bu kitabı yaklaşık 2 sene kadar önce okudum diye hatırlıyorum ve ba-yıl-dım.. Bazı kitaplar var ki sebebini tam olarak anlatamadığım bir biçimde benim üzerimde büyük bir etki bırakıyorlar.. Bu kitapta onlardan biri yazarın kendi deneyimlerine dayanarak yazdığı bir kitap, 16 yaşında akıl hastalığının tedavisi için kaldırıldığı hastanede gördüğü terapiyi ve bunun dünyaya bakışı üzerindeki etkisini çok gerçekçi bir biçimde anlatıyor.. Okurken beni içine çeken bir tarafı var.. Akıl hastalıklarına, insan psikolojisinin sırlarına merakınız varsa mutlaka okumalısınız..

İsmi de bir ayrı güzel onun üzerine saatlerce konuşabilirim aslında ama şimdilik bu kadar..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

