Bu Aralar Takip Ettiğim Yerli Diziler

Made with Repix (http://repix.it)

Kısa bir aradan sonra herkese merhaba! Kısa dediğim 2hafta olmuş ama benim için kısa sayılabilecek bir zaman dilimi.. Bugün bir şeyler yazmak istedim ama ne yazacağıma bir türlü karar veremedim.. Dün akşam ki Merhamet’in yeni bölümünün de etkisiyle bir Merhamet incelemesi hazırlamayı düşündüm sonra yazı bu aralar takip ettiğim yerli dizilere dönüştü.. Neyse işte ben bu aralar hangi yerli dizileri izliyorum söyleyeyim..

1. MERHAMET:

Made with Repix (http://repix.it)

İlk sırada deli gibi bağlandığım Merhamet’ten bahsetmek istiyorum.. Behzat Ç. den bu yana böyle beklediğim bir dizi olmadı.. Hatta bence son yıllarda çekilen en iyi yerli yapımdır kendisi.. Ben uzun zamandır yerli yapımları pek takip etmiyorum.. Hani öyle çok ayılıp bayılmam gerek bir diziyi her hafta gününde saatinde beklemek için.. Yoksa hepimiz yaptığı gibi denk gelirse bakarım.. Uzun lafın kısası bayadır bir dizinin günü gelsin de izleyeyim diye beklemedim.. Her her her şeyi harika.. Ben 2. sezonda takip etmeye başladım ama birinci bölümden açıp baştan sonra tekrar izlemeyi planlıyorum..

Made with Repix (http://repix.it)

Favori çiftim tabi ki Deniz ve Sermet.. Özellikle Deniz bir anda bir sahneyi alıp bambaşka yerlere çıkarıyor ama her karakter ince ince işlenmiş kesinlikle.. Bir anda gülerken bir anda gözleriniz doluyor.. Siyah beyaz diye bir şey yok dizide belki de herkes bizim gibi biraz iyi biraz kötü.. Çok kızıyorsun nefret ediyorsun birinden, sonra da bir şey oluyor acıyorsun haline.. Saatlerce her bölümle ilgili konuşabilirim anlayacağınız.. Özenilerek yapıldığı çok belli.. Tek bir gereksiz sahne yok belki de.. Hani böyle saatler süren bakışmalar vakit doldurmak için çekilmiş sahneler olur ya bizim dizilerde illallah çektirir, vakit kaybından başka bir şeye yaramaz, işte onlar yok.. Baştan sona her anı izlenilmeye değer.. Favorim açık ara Merhamet..

Made with Repix (http://repix.it)

2. GÜNEŞİ BEKLERKEN:

Başta BOF çakması gibi görüp ne kadar önyargılı yaklaşsam da ilerleyen bölümlerde BOF’tan tamamen sıyrılıp farklı bir yola girdi bu dizi.. Ergenler, lise saçmalamaları diye burun büksemde biraz yeni yüzlerle ve aşk, eğlence, arkadaşlık diyerek beni kandırdı sonunda.. Çok heyecanlı olmasam da diziyle ilgili bu sıralara izlemeye değer bulduğum bir dizi.. Tabi “bugün bir Kerem Bursin havuzdan çıktığında…..” gerçeğini de görmezden gelemeyiz sanırım :) Kısacası eğleniyorum izlerken, keyifli vakit geçirmek için izlenir..

Made with Repix (http://repix.it)

3. ARAMIZDA KALSIN:

Her sezon illa ki bir aile dizisi bulunur kanallarda bu da o kontenjandan bu listeye girdi.. Konu bazen daraltsa da bunaltsa da Binnur Kaya’nın muhteşem oyunculuğu izlettiriyor.. Çok gülüyorum izlerken, sevemediğim tek şey Yadigar karakterini canlandıran Gökçe Bahadır sanırım.. Rolüne uygun bulmuyorum kendisini pek kıyafetleri, saçı, makyajı da pek bu role gitmiyor.. Onun dışında ailenin kızlarına özellikle Mahir-Arife çiftine bayılıyorum.. İzlenmeye değer bir dizi..

Made with Repix (http://repix.it)

4. MEDCEZİR

Pek takip ediyorum denilemez aslında ama izliyorum işte.. Oyalanacak daha iyi bir şey bulamıyorum genelde Cuma akşamları.. Mira’ya Yaman gıcık ola ola izliyorum.. The O.C’yi baştan sona olmasa da izlemişliğim vardır.. Seth’i çok beğenirdim hatta o zamanlar en yakın arkadaşım da Adam’ı beğenirdi.. Güzel günlerdi işte şimdi tadı yok :P

Made with Repix (http://repix.it)

5. SEKSENLER:

Geçen sezon daha sıkı takip ettiğim bir diziydi bu sezon boşladım biraz.. Annem de bir seksenler hastası olduğu için başladım aslında.. Genel olarak kaliteli bir dizi.. Kavuşamayan aşıklar, hayat şartları, parasızlık..

Made with Repix (http://repix.it)

6. OSMANLI TOKADI:

Tarihi bir komedi olmasıyla belki de bir ilk bizim için..  Yeniçerilere çok gülüyorum özellikle Doğan Bey’in sinirli halleri.. Her bölümünü düzenli takip edemedim ama çok beğendiğim bir yapım Osmanlı Tokadı hatta düzenli izliyor olsaydım bu listede rahatlıkla 3 numara olurdu.. İsmail Hacıoğlu ve Vildan Atasever de bence çok yakışmışlar bu diziye.. Gerçeküstülük , macera, romantizm, komedi ve dram çok iyi dengelenmiş.. Bence izleyiciden hakettiği ilgiyi göremiyor.. İzlemediyseniz şöyle ilk bölümden açıp bi şans verin bence..

Made with Repix (http://repix.it)

7. BENİ BÖYLE SEV:

Son olarak da bahsetmeye değer gördüğüm Beni Böyle Sev var.. İlk sezonu bir harikaydı, mükemmeldi.. İkinci sezon da biraz tekrara düşmeye başladı benim için sıkılmaya başladım.. Favori karakterim ise Nezih’ti :( Nezih gittikten sonra elim gitmedi hiç.. Tadı kaçtı benim için.. Oysa ki o Nezih-Reyhan çifti nasıl tatlıydı tam anlamıyla bir efsaneydi.. Ayşem-Ömer’de tatlı ama biz Türk Milleti kavuşamayan aşıklara her zaman daha çok bağlanmaz mıyız zaten? Bundan sonra denk geldikçe bakacağım bir dizi oldu sanırım.. Ah Nezih niye gittin ki? :(

Bugün aklıma gelenler bunlar.. Tahminimden uzun bir yazı oldu.. Merhametle ilgili dediğim gibi 40 gün 40 gece daha konuşurum ama belki başka sefere..

Sizin tavsiye ettiğiniz/mutlaka izlemelisin dediğiniz neler var?

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

