Walter Mitty’nin Gizli Yaşamı – Tavsiye Filmler

large

İnanamıyorum yine ben :)

Geçen akşam izlediğim bir filmi geciktirmeden tavsiye etmek istedim.. İçinizi açacak, eğlendirecek, güldürecek ama en çok düşündürecek bir şeyler arıyorsanız doğru yerdesiniz.. Ben Stiller bu kez hem başrolde hem de kamera arkasında.. Oyunculuğunu zaten konuşmaya gerek yok ama ben görselliğe ayrıca bayıldım.. Hatta benim izlediğim biraz düşük kaliteydi o yüzden çok pişman oldum.. Bir de ailece izleyelim diye açtık benden başka herkes kendi halinde takıldı ve konuşup durdular.. Yani izleyecekseniz alın başınızı ışıkları söndürün keyfini çıkararak izleyin.. Filmin hakkını verin.. Çünkü kendisinden alınacak büyük bir keyif ve çıkarılması gereken çok ders var.. Bugünlük bu kadar :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

