Heirs ^ Tacı Giyen Ağırlığına Katlanırmışmış…

large

Uzun zamandır beklettiğim Heirs yazısı en çok okunanlar listemin başında Lee Min Ho’nun olması sebebiyle acil yazılacaklar listesine geçiş yaptı.. Ya ben böyle dizileri izliyorum sonra aradan 3 ay geçtikten sonra yazmaya çalışıyorum.. Tabi bu arada diziyle ilgili tüm o güzel ayrıntıları unutmuş oluyorum :(

large (3)

İlk olarak hatırladığım şey diziye romantizmi ve komediyi çok güzel bir biçimde yedirmiş olduklarıydı.. hani öyle ki Park Shin Hye bile sırıtmamıştı neredeyse.. Bu sefer zengin kız fakir oğlan değil çok şaşıracaksınız ama fakir kız zengin oğlan hikayesi var ne büyük bir farklılık değil mi!

large (7)

 İlk bölümler gençlik dizisi modunda çok çok eğlenceli geçti, Amerika Kore arası geçişler Lee Min Ho’nun California’da ki o dillere destan bak bak doyamayacağınız bir evi vardı ki.. Orada sadece yaşanır yani.. Sonra olanlar oldu tabi bizim tatlı, minik Kim Tan ( Lee Min Ho) birden salya sümük derbeder bir ruh haline büründü.. O saatten sonra dizinin eski tatlılığı biraz ortadan kayboldu.. 20 bölümlük kısmen uzun sayılabilecek bir dizi olduğundan biraz da böyle derbederlikle geçti bölümler falan..

large (1)

Şimdi geldik Kim Woo Bin’e ‘Ya bu adamdan hiç kötü adam olur mu?’ dedim.. Olmasına olmuş aslında özellikle ilk bölümlerde ki saç tipiyle bakanı bile korkutacak haldeydi.. Gittikçe ruh hali, saç şekli değişti.. Zaten hiç nefret edemiyosunuz izlerken..

tumblr_mxcej0vYFV1qdgstco2_r1_500

Ama asıl dizinin en çok konuşulmaya sevilmeye değer çifti işte tam da bunlar.. Ya bunlar nasıl bir tatlılıklar, nasıl insanı özendiriyorlar.. En çok bunları sevdim, bunlara güldüm sanırım.. İzleyenler ne demek istediğimi eminim anlayacaklardır..

large (7)

Diziyle ilgili en çok neyi sevdin diye sorarsnız her bölümde gözüme gözüme batan Park Shin Hye’nin saçları derim herhalde.. O saçlar nasıl sağlıklı, nasıl canlı görünüyordu anlatamam, kıskançlıktan çatlardım herhalde çatlayabilseydim eğer..

large (6)

Son olarak kamera arkasından bir görüntü.. Dizide ki azılı düşmanlar kamera arkasında oldukça eğleniyorlar muhtemelen.. Biraz üstünkörü bir yazı oldu sanki ama dediğim gibi baya bir unutmuşum ben diziya ya :)

Görselliğiyle, oyuncularıyla, hikayesiyle bir Kore dizisi olarak beklentilerinizi karşılayacak kadar iyi bir dizi olduğunu düşünüyorum.. Öyle unutulmazlar arasına girmez belki ama ben izlerken çok iyi vakit geçirdim..

One thought on “Heirs ^ Tacı Giyen Ağırlığına Katlanırmışmış…

  1. ilk bölümler güzedi ama son bölümlere doğru biraz sıkıcı buldum diziyi ama fena değildi. :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

