That Winter The Wind Blows

twtwb

Topladığım görselleri aylardır bilgisayarımda bekleyen bir dizi That Winter The Wind Blows.. Bu afişi ilk gördüğümde ‘Kesinlikle izlemem gereken bir dizi daha’ dediğimi çok net hatırlıyorum.. Posterle birlikte ismi de benim için çok çok ilgi çekiciydi, daha adını söylerken bile dışarıda kar yağarken sıcacık evimde salep içmek gibi tuhaf yollarla tarif edebildiğim bir his uyandırıyor bende.. Sonra aradan zaman geçti ve ben yeni bir dizi izleme fırsatı bulur bulmaz hemen bu diziye başladım tabi..

tumblr_ml5cgmHP5Y1rkn00jo1_500

Beni bu afişte bu kadar çok çeken şey ise muhtemelen o puslu havanın bana anımsattığı eski diziler.. Bana nedense bir A Love To Kill, Will It Snow at Christmas? gibi bir tarafı varmış gibi hissettirdi ilk bakışta bilmiyorum bu etkiyi sadece ben de mi yarattı? Sonradan baktım ki A Love To Kill ile aynı yönetmen çekmiş belki o yüzden.. Ama yazan yöneten Worlds Within ekibiyle aynı, Song Hye Kyo bile burada hatta.. O diziye ne kadar aşık olduğumdan daha önce uzunca bahsetmiştim..

tumblr_miailoOjPf1qhuwg9o1_400_large

Konudan bahsetmek istediğime pek emin değilim çünkü olay biraz fazla karmaşık.. Kısaca kör bir kızı, en az 20 yıldır görüşmediği abisi olduğuna inandırmaya çalışan bir dolandırıcının zamanla onu dolandırmaya nasıl kıyamadığının hikayesi diyebilirim belki -Bilemiyorum ne kadar anlaşılır bir cümle oldu!-

Romantic Korean drama That Winter, The Wind Blows wallpapers 1024x1024 (14)

Favori Koreli aktristim olduğunu defalarca söylediğim Song Hye Kyo onu neden bu kadar beğendiğimi bu diziyle bana bi kere daha hatırlattı.. Ve bundan önce What Happened in Bali? de seyrettiğim ve dizi yüzünden nefret ettiğim Jo In Sung ise bu dizide biraz sevdirdi kendini.. Çift olarak bence gayet yakışmışlardı tabi bir Hyun Bin olmasa da.. Bol karşılaştırmalı bir yazı oldu nasıl olduysa ben de anlamadım :)

tumblr_mkha7s9XAH1s0eo7uo1_500

Bununla birlikte Kim Bum gibi bir karakterin bu dizide yan rol oynamasına gerek var mıydı derseniz benim için pek bir anlam ifade ettiğini söyleyemeyeceğim ne yazık ki! Zaten Kim Bum’u BOF’tan bu yana doğru düzgün bir rolde izlemedim diyebilirim.. Belki oynamıştır da ben izlememişimdir orası ayrı ama bence böyle silik rollere yakışmıyor bir beklenti içine giriyorsunuz ister istemez ama boşa çıkıyor sonra..

large

Sanırım sonuç olarak bu diziyi en çok Will it Snow at Christmas?‘a benzettim.. Dizi 16 bölüm öyle çok heyecanlı başından kalkamayacağımız bir olay zinciri de yok ama genel olarak bana verdiği o görsel ziyafet, oldukça iç açıcı o sahneler, o inceden inceden kendini hissettiren dram gerçekten ‘Afişten de bunu bekliyordum’ dememe sebep oldu.. Beklentilerimi tam olarak karşıladığını söyleyebilirim size.. Ben böyle ne ağlatan ne de güldüren dizileri de ayrı bir seviyorum açıkçası.. Beni dinlendiriyorlar..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

