Under The Dome ^^ Uzun bir sezon arasında..

large (2)

Under The Dome yaz aylarında saldırdığım ve bir başlayınca peş peşe ne kadar bölüm varsa izleyip sonra da yeni bölüm için meraklandığım yeni bir diziydi.. Öyle böyle derken 1. sezon göz açıp kapayıncaya kadar bitti ve ben şimdi 2. sezonu için bekleyip duruyorum.. Bu Amerikan dizilerinin verdiği sezon aralarının da beni benden aldığını söylemezsem olmaz.. Adamlar 6 ay falan sezon tatili yapıyorlar galiba.. Bir daha ki sezona kadar hevesim kursağıma kaçıyor hatta “En son ne olmuştu da ben o kadar meraklanmıştım  acaba?” derken buluyorum kendimi..

large

Diziye gelecek olursak 2009 yılında yayınlanmış Stephen King’in hayatımın romanı dediği 1000 küsür sayfalık kitabından uyarlama bu dizi.. Kitap Stephen King severler tarafından da ciddi bir beğeni toplamış durumda..

Bir kasabanın üzerinde aniden beliren bir güç kalkanı yüzünden kasabanın Dünya ile bağlantısının kesilir.. Bu güç bir anda gökten üzerlerine biri tarafından kapatılıvermiş cam bir fanus gibi iniverir.. O sırada sınır çizgisinde olanları ortadan ikiye ayıracak türden bir kubbeden bahsediyoruz..

large (1)

Bu güç nedir? Nereden gelmiştir? Niye gelmiştir? En önemlisi ne zaman gidecektir? Dahası gidecek midir? gibi sorular muhtemelen dizinin sonuna kafamızı kurcalayacak.. Tabi o sırada içeride düzen tamamen değişmiştir, kaynaklar tükenmeye başlar, kubbede canlı mıdır nedir yoksa? Bazı insanlar aracılığıyla mesajlar mı yollamaya çalışmaktadır?  vs vs vs..

Anlayacağınız oldukça meraklandırıcı bol karakterli sırlarla dolu bir dizi.. İlk sezon insanların üzerlerindeki şaşkınlığı atmaya çalışmalarıyla geçti diyebilirim zaten 13 bölümcüktü.. Bakalım ikinci sezonda neler olacak nerede kaldığımı hatırlarsam yeniden meraklanmaya başlayabilir sanırım..

2 thoughts on “Under The Dome ^^ Uzun bir sezon arasında..

  1. Bende yazın bir oturuşta izlemiştim diziyi ve hatta geçen gün baktım var mı bir ses soluk diye amma ve lakin meğersem yazın yayınlanacakmış O.O
    Kitabı okumayı çok istiyorum züürtlükten kurtulabilirsem eğer :D
    Beğenerek izlediğim Barbieciğime hayran olup, Big Jim’e bol küfür ettiğim cici bir dizi ^^

    • Ben kitabını okumayı düşünmüyorum açıkçası en son Haruki Murakaminin 1Q84 ünü okumak gibi bi hata yapmıştım hiç 1000 sayfa olayına bidaha girmek istemiyorum.. Ne kadar iyi olursa olsun sonuçta bir roman.. Kitap liste fiyatı 38 tl galiba indirim zamanlarına denk getirirsen baya baya uyguna alabilirsin kaçırma o indirimleri.. Bi de evet sorma Barbie fena fena fena…;)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

