300. Yazım Biraz Muhabbet Olsun

20140303_102325000_iOS 1

Herkese Merhaba! Bugünün yazısında hangi filmden/diziden bahsetsem diye düşünürken bir de baktım ki 300. yazımı hazırlıyormuşum! Bende bu vesileyle biraz havadan sudan konuşayım hem de sanal alemde nerelerde buluşabiliriz onları araya sıkıştırayım istedim.. İlk olarak yukarıda görselini gördüğünüz yeni eğlencemden bahsetmek istiyorum.. Evet sanki halihazırda olanlarla çok ilgilenebiliyormuşum gibi yeniden yeni bir blog açtım.. Güzellik/bakım/yemek/içmek aklıma gelen ne varsa kafama göre takıldığım bir alan oluşturmak istedim.. Yaklaşık 2 ay kadar oldu sanırım ama 2 günde hevesim geçerse diye beklemek istedim biraz.. Şu sıra kendi halimde takılıyorum.. Buyurun buradan hepinizi beklerim→

20140303_110730000_iOS

Bu da uzun uzun zaman önce açtığım ama sonradan ilgilenemediğim ve sıkıldığım için kapattığım blogumun tumblra aktarılmış hali.. Pek sık kullanmasam da kendisini ara sıra girip unutmak istemediklerimi falan ekliyorum.. Bir de alan adı o kadar genel ki ne istesem paylaşma özgürlüğü tanıyor bana.. He “Tanımasa ne olur ??” diyeceksiniz doğru ama rahat hissediyorum kendimi işte.. Buraya da beklerim tabi→

20140303_110958000_iOS

Bu da instagram hesabım.. ıvır zıvır falan duruma göre takılıyorum.. Tanımadıklarımı kabul etmiyorum genelde o yüzden kim olduğunuzu bana mail atarsanız tanışırız mesela.. Güzel bir vesile olabilir.. Kullanıcı adım niluulin… Mail adresim blognilufer@gmail.com

20140303_111225000_iOS

Burası da bildiğiniz twitter→ adresim blogumun eski temasında hesaplarımın linkleri falan sağda solda bir yerlerde dururdu.. Ama şu an kullandığım ve vazgeçemediğim bu tema tüm bağlantıları en alta ekliyor o da benim pek işime yaramıyor açıkçası.. Bir ara twitter da kore bloggerları olarak toplu konuşmalar yapardık uzun uzun çok eğlenceli olurdu.. Ah o eski fanatik olduğumuz günler..

Bu blogu açalı 5 yıla yakın olmuş o zamandan beri çok düzenli bir seyir izleyemesem de her zaman sevdiğim ve benimsediğim bir yer oldu burası.. 300. yazım da bugüne kısmetmiş.. Beni okumaya devam edin :) xoxo

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

