Kardeş Payı

KAardeşPAyı

Haftanın en en en güzel gününde  dün gece 3. bölümüyle 00.30’a kadar beni ekran başına kilitleyen Kardeş Payı’ndan sıcağı sıcağına bahsetmek istiyorum..

Evet bende bir İşler Güçler bağımlısı ve hayranıydım.. Dizi bitince içimi derin bir hüzün kaplamıştı.. Bu ikili kendilerini fazla özletmeden yeni bir yapımla ve büyük oranda eski kadro ve ekip ile ekranlara geri döndü..

kardeşpayı

Açıkçası fragmanı ilk izlediğimde bu nasıl bir şeydir yahu diye bir düşünce zuhur etti.. Bende Özledim gibi bir hayal kırıklığı yaşamamak için -Başta iyi olacak gibiydi o dizi de ama şu an diziden aklımda kalan tek şey Leyla ile Mecnun’un finali!!- bu kez beklentimi fazla yüksek tutmamaya karar vermekle birlikte dizinin ilk bölümün yayınlanacağı saat büyük bir merak içerisinde ekran karşısına geçtim..

kardes_payi

Ve ilk bölümden bu yana en ufak bir hayal kırıklığı yaşatmadıklarını kendi adıma rahatlıkla söyleyebilirim.. Eskiden olsa sabahlara kadar oturan ben çalıştığım dönemlerde erken uyumaya çalışıyorum Kardeş Payı ise saatler 22.30 ‘u göstermeden yayına girmiyor ne yazık ki.. Buna rağmen uykusuzluğa kesinlikle değiyor..

Yalnız gözümün Sadi Celil Cengiz’i aradığını da belirtmeliyim.. Seda Bakan ise Behzat Ç. ile gönlümde ayrı bir yeri zaten vardı.. Ama Feyyza karakteri Seda için biraz fazla mı çatlak henüz karar veremedim.. Zamanla birbirimiz  daha da ısınacağımızı umuyorum..

Dizinin her her her şeyine bayıldığımı söylemekten başka yapacak bir şey yok.. İşler Güçler’den tamamen farklı ve tekrara düşmeyen, zeki esprileri ile güldürüp düşündüren bu kadroya bayılmamak mümkün mü? Babam bile izliyor ne diyeyim daha..

Şimdiden fena halde bağlanmış durumdayım.. 10 numara 5 yıldız bir yapım diyerek bitiriyorum umarım başından sonuna böyle devam ederler.. Bir Ahmet Kural’dan Haydar Haydar’ı eklemesem olmayacak çok güzel söylemiş..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

