Marry Him If You Dare –

8keq

Yine izleyeli uzun zaman olan bir diziden bahsetmek istiyorum bugün.. Genel bol görselli dizi yazılarımın aksine biraz hızlıca yazılmış ve kısa tutulmuş bir yazı olmasını planlıyorum.. Marry him if you dare neredeyse gerçek zamanlı olarak izlediğim bir diziydi.. Öyle meraktan çatladığımdan falan değil annemle dizi seçme yarışmamızda Big ile bu dizi arasında kararsız kamıştık nasıl ve neden bilmiyorum bunu seçtim.. İyi ki de seçmişim vs diyemiyorum çünkü Big’i hala izlemedim ama umarım Big’i daha çok severim çünkü bu dizi yine benim sinir kat sayımı yükseltti..

1374921_232655026858708_73050743_n

Açıkçası ilk bölümlerde büyük umutlarım vardı, eğlendirici ve akıcı olmasının yanında az buçuk düşündüren bi tarafı da yok değildi hani.. Şöyle ki insanı hayatımda geriye gidip bazı şeyleri değiştirebilseydim ne olurdu? Nerede olurdum? ya da olmak istediğim başka bir yer var mı? şeklinde düşüncelere itiyordu – en azından beni-

“50-60 yaşlarında ki Na Mi Re 30lu yaşlarına geri döner ve hayatının hatası olarak gördüğü şeyin gerçekleşmemesi için elinden geleni yapar” üzerine kurulmuş bu hikaye oldukça ilgi çekici konusuna ve oyuncularına rağmen benim için sınıfta kalmış bir dizi olarak tarihin tozlu sayfalarında yerini alıyor ne yazık ki! Böyle güzel bir konu ince ince işlenebilecekken her şey den elimizde biraz var ama sanki hepsi havada uçup kaybolup gidiyor bir türlü yerli yerine oturamıyor.. Son olarak yine belli belirsiz bir sonla hayal kırıklığımı zirveye taşıdı.. Bunun dışında izlediğim süre boyunca eğlendiğimi söyleyebilirim.. Keyfinize bırakıyorum yani..

Daha güzel günlerde buluşmak dileğiyle..

8 thoughts on “Marry Him If You Dare –

  1. bu diziyi izlemedim ama okuduğum tüm yorumlar olumsuzdu onun için hiç düşünmüyorum açıkçası :)
    Big’i ise yine çoğu olumsuz yoruma rağmen gong yoo sevdasıyla izlemiştim ki eğer niyetin varsa şimdiden söyliyim ki sonra hayal kırıklığına uğrama hiç aradığımı bulamadım :) yine de sen bilirsin. iyi seyirler :)

    • Ben de duydum olumsuz yorumları ama Gong Yoo’ya da bir özlem var içimde ne yalan söyleyeyim.. Şu an beni meraklandıran mutlaka izlemem gerek dediğim bir dizi de yok ortalarda ne yapacağım ben şimdi :(

      • bu konudan ben de muzdaribim işte :) hevesle başladığım çoğu dizi ya sonlara doğru inanılmaz sıkıcılaşıp baymaya başlıyor ya da son bölümünde hayal kırıklığıyla yüzyüze bırakıyor beni :)
        kore dizileri iyi, güzel, sevimli ama neden böyle yaparlar ki?

        • Onu bi çözebilsek zaten her şey yoluna girecek ama bende yıllardır anlayamadım gitti.. Son ana kadar olayları toparlamazlar son 5 dk bitirmeye çalışırlar ellerine yüzlerine bulaştırırlar çoğu zaman da.. Anlam veremiyorum valla!

  2. izlerken fena gelmemişti de ben ikinci adamı seviyorum ya çok istedim onu seçsin diye geçmişten gelen ajumma gibi ama abuk sabuk bi sona doğru gitti dizi..
    Big’i tabiki eşzamanlı izlemiştim Gong’tan bahsediyoruz malum ekrana koysalar saatlerce şebeklik yapsa başka bişey, hatta konu bile olmasa izlerim yani :P
    Bence fena değildi Big bunun yanında falan gayet iyidir yani..
    Masters sun’u beğenmiştim ben izmediysen, Lets eat’ı izledim daha yeni bitti bölümleri o fena değil, Miss Korea’da yarım bekliyor yavaş geliyor yeni bölümleri ama hoşuma gitti o da..
    Şimdi Ghost’u izliyorum so ji’nin o da baya sardı.
    Ben zaten konu değil direkt adam seçiyorum. ;)
    Tabi bi Rooftop Prince, Queen Inhyun’s Man gibi değiller. Onları baya baya beğenmiştim ben..
    I Hear Your Voice güzeldi bir de aklıma gelmişken.. Ama onu Big’den sonra izlemek lazım orada bi ufak ısınıyoruz çocuğa :P
    Yine ne yazdım yaa öpüyorum canım görüşürüz..

    • Ne yalan söyleleyim bende adam seçiyorum :D
      Ghost’u izledim o da bebeğim So Ji’min biraz heder edildiği bi idiz gözümde evet fena değildi ama değerlendirememişler :(
      Muster’s Sun’ı da izledim tabi ki :D Lets est’ı izlemekten çok korkuyorum öyle diziler bende kilo problm, yapıyor yaz başı neme lazım bulaşmayayım diyorum :D

      Bu aralar bi dizi kıtlığımı vardır nedir ya.. Ben bi diğerlerine bakayım o zaman.. Sağol tavsiyeler için ciddi anlamda boşa vakit harcamaktan kurtarıyor.. Bu arada bende You came from the stars’ı daha dün bitirdim izlemediysen mutlaka izle..

      • ona eve gidince bir bakayım o halde. böyle güzel bir sürü dizi olsa tavsiye alsak birbirimizden sıraya koysak mis gibi oluyor o zaman :)
        Lets Eat için ben de öyle bir korkuyla başlamıştım fakat beklediğim gibi olmadı bi de başrol çocuk bana fena halde Gong’u hatırlattı sonradan, halbuki başlarda gıcık olmuştum.

        • Mutlaka izle onu bende yazısını hazırlamaya başladım hatta :D ben sana mail ile döneyim canım ya senin mail adresin neydi?

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: