Bir nefeste ∼ Game Of Thrones…

large

Ne zaman bir şey duysam kulaklarımı tıkadım, karşıma bir sahne  çıksa sayfayı kapattım, hakkında yazılan övgüleri okumaktan özenle kaçındım.. Ve tahmin edersiniz ki başaramadım.. Game of Thrones’a gönlümü kaptırmaktan kurtulamadım..

Bir süredir öyle uzun uzadıya ekran başına kilitli kalmamak adına iki sezondan fazla olan dizilere bulaşmıyor, hatta ingiliz dizileriyle gönül eğlendiriyordum ki nasıl olduysa oldu bir anlık zaafıma yenik düşerek hali hazırda 4. sezonunu doldurmuş olsa da ‘bi bakayım yaa! beğenmezsem kapatırım’ gibi kendimi kandırma cümlelerimle başlayıverdim.. Pişman mıyım? Asla yine olsa yine yaparım..

Ve koskoca dört sezon -ki bölüm başına 1 saatten 40 bölüm- u bir nefeste tükettim.. Hatta ‘Game Of Thrones getirin banaa…’ diye zırlayacak hale geldim.. Her bölüm mü heyecan! Her sezon mu şaşkınlık! Hiç bu kadar şaşırtıcı bir dizi izlediğimi hatırlamıyorum sanırım.. Ki şaşırtmasına 4. sezonda ancak alışmaya  başladım gibi hissediyorum, yavaş yavaş şaşırtmasına şaşırmamaya başladım gibi.. Kabullenene kadar canım baya yandı tabi..

Ben böyle dizilere bayılıyorum içim içime sığmıyor, izlerken ayaklarım yerden kesilip o dünyada yaşamaya başlıyorum resmen.. Ortalarda Valar Morghulis  diye diye dolaşıyorum daha ne olsun.. Her karakteri ayrı can, her sahnesi ayrı heyecan.. Ah ahh..

Bir nefeste bitirip 5. sezon için delirirken şimdi diyorum ki; iyi ki ilk sezon falan başlayıp sezonlar arası işkence etmemişim kendime.. Şimdi bile zor geliyor beklemek..

Game of Thrones’ta bitince boşlukta kalakaldım önerilere açığım.. Var mı “Bunu mutlaka izlemen lazım” diyen?

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

