Daredevil – İzlesek mi izlemesek mi?

Piyasada merak ettiğim dizi neredeyse kalmadı.. Ne var ne yok sildim süpürdüm diyebilirim.. Bir süre sonra izleyecek bir şeyler seçmek iyice zorlaşıyor.. Mesela ne kadar iyi yorumlar da okusam, bazen bazı hisler bir diziyi izlememe engel oluyor falan.. Daredevil de karşıma defalarca çıkan ama elimin bir türlü gitmediği dizilerden biriydi.. Sonra ne olduysa başladım.. Bazen aralarda sıkılır gibi olsam da karakterleri sevdim.. İzlemesem çok şey kaybedermiydim bilmem ama keyifli zaman geçirmek için, aksiyon sevenler için güzel bir dizi.. Belki biraz daha romantizm olsa güzel olurdu.. İlk sezonu bitirmek üzereyim, devamı gelecek mi hiç bilmiyorum.. En en en sevdiklerimden biri olmadı belki ama baya güzel dizi… Kararsızsanız bi bakın muhtemelen benim gibi devamını getirirsiniz…

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

