İzlediklerim, beklediklerim..

Gerçekten uzun zaman olmuş buralara uğramayalı, eskisi kadar deli gibi olmasa bile izlediğim bir sürü dizi var. Bu aralar sık sık ne izlesem diye dolanıyorum ortalarda.. Zira en sevdiklerim sezon aralarında ve kafamı dağıtabilmek için bulabildiğim daha iyi bir yöntem henüz yok.. Bir de haftalarımı aylarımı egemenliği altına almasın diye de elim hep bu sezonun yapımlarına doğru gidiyor, tabi sonra yeniden bir arayış başlıyor.. Neyse öyle böyle derken ben bu aralar neler izledim, hangilerini bitirdim, hangilerini hafta hafta bekliyorum bahsedelim bakalım..

1. Big Little Lies

2. The 100

3. Sherlock 4. Sezon

4.

..…………

Uuuuuuuuuu şu üstteki kısmı yazalı ve tamamlayamayalı 1 yıl olmuş.. Zaman yok.. Hiçbi şeye.. Uyumaya.. Nefes almaya.. Yaşamaya.. E hal böyle olunca buralara içerik eklemek pek mümkün olamıyor tabi..

Ben yine ne izlesem diye dolanırken ortalarda.. Bi baktım kendi bloğumda buldum kendimi.. Tavsiye olsun madem, kesin izleyin dediklerimi listeleyeyim..

1. The OA / Güzeldi

2. Westworld / Dikkatli izlenmeli

3. La casa de papel / Efsane

4. Stranger Things / Mükemmel

5. Dark / Kelimeler kifayetsiz

6. 13 Reasons Why / Yıktı geçti

7. Goblin / Kore bonusu – İzlettirdi

Diyor ve bu yazıyı da yayımlamdan başıma bi iş gelmesin diye sözü fazla uzatmadan kaçıyorum. Eğer ki gizem, gerilim, bilim kurgu, aksiyon birleşimi işler seviyorsanız bunları sakın atlamayın. En iyileri bunlar. Çünkü en iyilerden olduğu tescillenmemiş, dillere düşmemiş yapımlara göz ucu ile balabilecek dahi zamanım yok uzun zamandır. Riske girmiyorum. Pişman olmuyorum.

Görüşmek üzere…

Yorum bırakın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.